8 Aralık 2013 Pazar

Kapısı Aralık Kalan Aralık Ayı

Biten aşklar morgunda soğuk bir akşamdı. Bu ölüm çok tanıdıktı. 
110 - Geri Dönme 



Yalnızlığını da koynuna alıp benimle uyumaya var mısın bu gece? "Şeytandan satılık ruh" diye bir ilan görsen ilgini çeker mi? Peki ya "Şeytanın Gözyaşları" diye bir başlık görsen bu hikayeyi okur musun? Hadi gel bu kez seninle bir çılgınlık yapalım, var mısın? Şu her gece aklına gelen kızı\adamı öldürelim. Ne dersin? Eğer cevabın kıyamamsa yapman gereken sağ üsteki sevimli çarpıcığa basmak. Ama yok ben varım dünde razıyım gibilerinden bir şeyse cevabın, en ayrıntısına kadar kusursuz bir cinayet nasıl olmalı seninle bunu konuşalım. Baktık ki çıkış yolu bulamıyoruz kiralık katil tutarız. Paran yoksa da ruhlarımızı satarız tefeciye? Senin niyetin beni öldürmekse de bunu bıçakla yapamazsın kankim be. Al eline hakikatlisinden bir tabanca ruhuma ateş et sıkıyorsa. Geceye ateş et! Yağmura ateş et! Ay'a ateş et! Yıldızlara ateş et! Çok mu zor hayat? Bak ne demiş İskender abimiz : "Ruhuma iyi bakın ben mühim değilim." Çok mu dalgacıyım? Siktir lan. Hepimiz böyleyiz. İnsanlık var olduğundan beri bu böyle. Kimin ne yaşadığını bilmeden eleştir anca. Hayatın güzelliğine bakar mısın? Oturuyorsun ve yargılıyorsun, eleştiriyorsun. Senin de gözlerin çok çirkin işte. Bu yazıyı okudukları için çirkinler ama. Yoksa ne demiş şair : "Sen şimdi kalkıp gidiyorsun ya,git.\Gözlerin durur mu? Onlar da gidiyorlar.\ Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin. Ah ulan Cemal Süreya! Dua et en sevdiğim şair sensin. Yoksa kabrinde ters çevirmiştim seni beddualarımla. Dert değil. Sahi Cemal, senin ruhuna da bakmıştı Zühal? Konu nereden sana geldi be üstad? Seni geçsek ve bana gelsek? Yok yok bana hiç gelmeyelim ya. İşin içinden çıkamayız. Bazen bazı şeyler ters gider. Bazen her şey çok yolunda gider. Aslında benim hiçbir şeyim tam anlamıyla yolunda gitmedi. Neyse konumuz hayatın orospuluklarına gelecekse kapatıp bu Blog'u gideyim. Uzatmaları oynayan aralık ayından nefret ediyorum. Bir de TEMMUZ ile AĞUSTOS aylarından nefret ediyorum. Senden edemiyorum anasını satayım ya. Umurumda olmamasının isteyip her gün her dakika her saniye düşündüğüm o kadar çok şey var ki buraya yazsam bu Blog dolar taşar herhalde. Canım aralıkta hiç yazmak istemiyor. Ama bir tek sayı. Ve benim iğrenç inançlarım var. Tek sayılardan nefret ediyorum. Aralıkta çok yazacağımı da biliyorum. Ama taslak olarak kaydet diye bir buton var burada. Ona tıklayacağım. 
Her ne boksa. 
Kendinize iyi bakmayın ki yazdıklarım iyi gelsin. Güzel bir aralık ayı geçirmenizi dilemem. Havalar soğuk. Hasta olup benim sinirimi bozmayın. Öyle soğuk diye sevgilinize falan da sarılmayın. Ayrılacaksınız. Hadi kaçtım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder