5 Mayıs 2013 Pazar

Sen Dur ! Ben Ölürüm !

Saygı Değer Ağabeyimiz Boktan İşler Müdürlüğüne , 


Lüzumsuz hayatta yaşamak çok işe yaramıyor açıkçası. Bir de sen varsın başımda şimdi. Her dakika aklımdasın sağolasın. Bak itiraz yok bu gece bendesin. En güzel kahpelikleri pişireceğim sana. En güzel lanetlerimi altın işlemeli porselen tabaklarımda sunacağım sana. Sen dur bekle. Ben geliyorum. Mesafelerin ben ta.... Bu bir kanlı evrak tamam sakinim. Seni çok bekledim. Beklemekten ciğerim soldu. Ama sen gelmedin o zaman. Lüzumsuz olan bu hayatta senin yaşaman lazım bana. Unutma bu gece bendesin. Ve ben en güzel yalan dolanlarımı dolayacağım boynuma. Öyle karşılayacağım seni. Ama yok ille de gelmem diyorsan. Bekle ben geliyorum. Yoldayım bile. Beraber yanacağız cayır cayır cehennem ateşinde. Sen dur ! Ben ölürüm senin yerine de. Sen kal ! Ben giderim çok uzaklara da öteye de beriye de. Sen sev ! Ben her beni sevmediğin her başkasının gözüne hayranlıkla baktığın dakikaların intikamını bir bir alacağım senden. Sen git şimdi ! Ben kalıp daha kadeh kadeh yalnızlık içeceğim. Ve ben ! Bu gece sabaha kadar sessizlik alıp damardan sabaha eski bir erotik shopta ölü bulunacağım. Ve sen ! Senin sonunu ben yazacağım kendi ellerimle. O öpüp öpüp yüzüne sürdüğün ellerimle. Ve sen ! Senin imzanı da ben atacağım bu evrağın üzerine. Ama biraz farklı bir biçimde. Senin o daha yeni akan sımsıcak kanınla atacağım imzanı. Ve bir de kendi imzamı. Onu mürekkebi bitmek üzere olan ucuz bir pilot kalemle atacağım. Korkma canım. O kadar şizofrenik değil düşüncelerim. Azıcık acıyacak. Hiçbir şey hissetmezsin belki de. Benden önce davranır Tanrı ? Ne dersin,kimin elinden olsun ölümün ? Ve biraz düşününce mantıklı geliyor senin için hissettiklerim. Ama ben bunlardan çok daha fazlasını besliyorum içimde. Hiç sana en çok destek olması gereken, seni koruması ve sevmesi gereken insanlar senin kalbini bu kadar kırdı mı ? Seni bu kadar çok üzdü mü ? Haydi söyle ! Korkma,bu defa temiz içim. Senin için en ufak bir kötü düşüncem varsa namertim. Neden hep senin üzerinden çıkıyorum ki yola ? Kusuruma bakma.
  Az önce okuduğunuz her şeyden şikayetçiyim. Anlaşmamız vardı şeytan. Unutma, yoksa bu gidişle sana bir tazminat davası açmak zorunda kalacağım.Şikayetçi olduğum her şeyin yoluna girmesini arz ederim. Aksi takdirde ben hallederim sıkıntı yok. 

          İmza : Kan Kusmuğu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder