24 Mayıs 2013 Cuma

31. Şey


GİRİŞ

Nereden gelir bu hayal cenabetliği ? Çok  mu sert tarzım. Aaa benim gibi bir cici kıza yakışıyor mu bunlar. Olacak şey değil. İnsanım ben de. Hatalar yapar kendime söversem, mutlu olabilirim bence. Ve sen bendeki değişimi anlamayacak kadar salaksın. Yok bir şey. Anlamazsan anlama. Benim duygularım seninkinden daha yoğun ! 31. Şey işte anlasana. Şey ya dilimin ucunda işte. Daha fazla uzatmadan başlayayım. Yoksa sıkılıp okumayacaksın. Öyle garipsin çünkü sen. 


31. ŞEY 


Ne zaman adam akıllı uyanmıştı ki şimdi uyanacaktı. Duygularıyla düşünceleri ne zaman bir olmuştu ki ? Anca o zaman bir insan rahat uyanır. Anca o zaman bir insan kafasını yastığa koyduğu an uyur. Ama o bu insanlardan asla olmadı. Kim bilir belki de olamadı. Olmak istemedi. 31. "şey"ini de alıp gidecekti kararı kesindi. Şey işte. Tam dilinin ucundaydı. ( Meraktan patla e mi ? ) Saçma bir gündü yani onun için. Hergün yaşıyordu. Hergün... Her Allahın günü. Daha ne kadar yaşayabilirdi ki ? Bu sıradan ve monoton bir hayatın sonu olmalıydı. O sona hiç ulaşamıyordu. Radyosunda tesadüf "Kuyuya düşmüş it gibi telaşlı aptal bitkini, yine gelir beni bulur kafa moruk yok böyle bir sinema.." çalıyordu Büyük Ev Ablukada'dan. Herkes en sevdiği şarkıda ölebilecek kadar şanslı değil. Hangi puşt onu üzerdi ?! Biran bile düşünmedi. Dışarı çıktı. Sevdiği her kim varsa onlar hakkında ne var ne yoksa içinde döktü. Suratına "Senden nefret ediyorum pislik." dedikleri bile oldu. Şaşırıp kalanlar oldu. Onu hayatından çıkaranlar oldu. Ama en azından bu sefer vicdanı rahatlamıştı. Bu kez rahattı. Yalan yoktu artık. Daha fazla bir şey gizlemek zorunda değildi. Mutluydu. Tek el kurşun sesinden haber misiniz ? Değilsiniz. İşte öldüğünü o bile farkına varmadan intihar etmişti. 


SONUÇ 


Çok iç karartıcı yazıyorum. Hep ölüyorlar ne biçim işse. Ama bunlar planladığım şeyler. Planlı hepsi. En az bir kez de olsa aklımdan geçmiş şeyler. Kendi söylemeye korktuklarım bunlar. Hepsi. 31. Şey de bunlardan biri. Kahretsin ya dilimin ucunda. Güzel olmaz mıydı "Lilililerle" anlaşabilseydik ? Olurdu. Benim söyleyeceklerim bu kadar. Yaza kadar gelirim. Haydi kendinize kötü bakın ki yazdıklarımı okuduğunuzda ruhunuza iyi gelsin. Öptüm. 

1 yorum:

  1. 13. dünyayı yaşayamayanlar 23. Dünyaya savaş açarlar.Dünyayı tersten görmek gibi...

    YanıtlaSil