11 Mayıs 2013 Cumartesi

Her Erkek One Million Kokabilir

Aslında her erkek One Million kokabilir sevgilim. Bu çok kolay ki. Pazarda bile beş liraya iki gün kalıcıları satılıyor. Konumuz bu değil biliyorsun. Bu kadar basit şeyler için yazmayacağımı az çok tahmin ediyorsundur. Şöyle bir şey var ki, herkes sen gibi geliyor. Ama hiçbiri sen değil. Ses tonunu benzettiklerim oldu, kokunu benzettiklerim oldu, tipini, yüzünü, gözünü....Ama gerçek şu ki hiçbirinin gözünde ben yokum. Hiçbiri bana sen gibi bakmaz, bakamaz da zaten. Ve kimse senin gibi gülemez. Ama şu da bir gerçek ki seni eskisi gibi umursamıyorum. "ya" larla savaşmıyorum. "Ya öyle olursa, ya böyle olursa, ya bir şey derse" diye düşünmüyorum hiç. Ama ne yalan söyleyeyim çok özlemişim seni. Önceden böyle demiyordum. Hatta acı çekmeni,  daha fazla özleyip özleminden yanıp tutuşmanı falan istiyordum. Hatta üstüne benzin döküp seni kendi ellerimle yakmayı bile düşündüm. Sonra bunun sana az kalacağını bile düşündüm. Öyle öfkelendim ki bazen ağzını yüzünü dağıtmak istedim. Yapamazdım, karşıma geçip öylece dursan gözyaşlarıma hakim olamazdım. Sarılırdım sana, saatlerce öyle kalırdık. Sonra ne mi olurdu ? Bir ses bölerdi uykumu. Tiz ve uzun süren bir ses. Atamadığım çığlıklarım hesap sorardı. İyi zamanlar gelecek inanıyorum. umarım hazırsındır. Beraber kadeh kadeh mutluluk içeceğiz. Beni görünce nasıl gülecek yüzün tahmin edebiliyorum. One Million kokmak basittir. Sıkıyorsa senin gibi baksınlar gözlerimin içine. Yapmazlar ki. Ben seni yargılamadan aşık oldum sana. Bu yüzden öldüremezsin ya beni ? Peki ben seni öldürebilir miyim ? İşlediğin onca suç yüzünden öldürülmeyi hak ettin bence. Ama ben iyi kızım. Kötü kızı şırfıntılar oynar. Ben iyi olanlardanım. O hep mutlu olan profili çizenlerden. Ama her bir satırı yazarken boşu boşuna ağlayanlardanım. Ben kim miyim ? Ben de bilmiyorum. E dur biraz. Sen kimsin ki ? Sen aslında hiç olmadın. Belki de oldun. Ben seni umursamadım. Kafam çok karışık. Bir de seninle mi uğraşayım ? Seve seve... Özlemişim zaten. Uğraşabilirim seninle. Yasakları severim.Yasaklar cazip ve çekicidir. Seni de çekici kılan yasak olman. Belki de benim macera arayışımdan dolayı seni seviyorum. HA HA ! Sen hiç muzlara takık bir coğrafya hocasıyla ders işledin mi ? Ben işledim. Allah bilir ben o dersi işlerken sen ne boklar yiyordun. Kesin beni özlemekle meşguldün. Tabii tabii. Ben de seni seviyorum. Hem de çok. Her erkek One Million kokabilir hayatım. Ama sen, sen farklısın. Herkesle aynısın. Ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder