15 Ağustos 2018 Çarşamba

Yan, Derdine Yan

"Kalbimde fay hattım
Ah benim hayatım
Ölçtüm, biçtim, tarttım
Hiçbir yere sığmıyor

Kimseyi kimseye zorlamadan
Gönlün ayarıyla oynamadan
Olsun dedim, olmadı
Sen ve ben yandık tümden
En çok zaman haklı"

Çok sevdiğim Adamlar'ın çok sevdiğim bir şarkısı. Buyurunuz dinlemek isterseniz ; buraya tıklamanız yeterli



Şimdi gelelim mevzulara. Hayatın hızına yetişemeyen herkes için gelsin bu yazım. 
Bir gün hayatınızı yakalamanızı dilerim. 

Bence kaybettikleri için manzaralı mezar alan herkes bencil. Ulan adam ölmüş ayda yılda bir gideceksin ziyaretine neyin tatavası bu? On numara bencillik örneği. 

Hadi kabul edelim hepimiz benciliz. Mutlu olmak için yaşıyoruz. Amacımız uğruna çatır çutur kırıyoruz yolumuza çıkan kalpleri. BEN DAHA MUTLU OLUCAAAMM, SKTR GİT BEN DAHA MUTLU OLUCAAAM. Ne yapıyorsunuz be abicim? Bak aynısını mutsuzlukta da yapıyorlar. BEN DAHA MUTSUZUUUUM, LO YÖRÜ GİT ACININ EN BABASI BENDE. Olduuu teşekkürleeer. Mümkünse önce kendi hayatınızı bir içinizde sindirin. Önce bir kendi hayatınızı yaşayın aa deliler. Bencillik de bir yere kadar. 

Kimsenin ne yaşadığını bilemeyiz elbet ama her şeye ağlayanlar dikkat çekmek için bekliyorlar. Biri bana "Noldu?" desin de incir çekirdeğini doldurmayan dertlerimi çığ yapıp anlatayım. Valla kimse sizi iplemiyor haberiniz olsun.

İnsan sarrafları... HEY YAVRUM BENİM BE. Aynen herkesi çözüyorsun bak bak yeteneğe bak. İnsanları tanıyın, gerek gözleyin gerek gidip tanışın. Ama elde ettiklerinizden karşınızdakinin güçsüz yönleriyle ilgili olanları onların aleyhine kullanmak sizi bir hiç kılar.

AY BEN YAZINCA ÇOK RAHATLIYORUM YA. Yapma ya :D Altı yedi senedir hiç bilmem rahatladığımı. Ulan aksine yazdıkça çığ gibi olmuş dertlerine bir de yazılı bakıyorsun. Daha da için şişiyor. 

İnsanların yüzüne söyleyemediği şeyleri arkasından atıp tutanlar sizi azıcık cesur olmaya davet ediyorum. Hadi arkasından sövdüklerinizin kaçının yüzüne tükürebiliyorsunuz görelim.

"Onu, bunu, şunu hiç unutamıyorum." Şu geçmişi bir bırakıp şimdiyi mi yaşasanız acaba? 

Herkesle manita olup herkesin arkasından aynı şekilde ağlayanlar... :D:D::ASADD:A:D

Aşkın peşine düşüp gerçek aşk diye dilenenler. Yahu valla hayatınıza yazık. Aşkı bir kere tattıysanız ne mutlu size. Ama istediğiniz insana aşık olmak gibi bir şey pek mümkün değil. "E ben şuna çok aşık olmuştum. Hadi şimdi de buna aşık olayım." Aşık olun, çok sevin, çok üzülün. Aşkı kovalamayın bekleyin o sizi bulsun. 

AY BEN ÇOK İNSAN SEÇERİM. Yazık zamanında nasıl canı yandıysa canını acıtabilecek insanları direkt eliyor. Mantıklı tabii ne dedik mutlu olmak için yaşıyoruz. Üzülmekten korkmayacak kadar cesur olabilmenizi dilerim.

Geldik en güzeline ; kendi hayatının hızına yetişemeyenler. Hayat sizin hayatınız, yavaşlatmak sizin elinizde bu kadar basit. 



Daha çok şey var yazılacak. Ama tadı kaçmasın ON ADIMDA HAYAT isimli kitabımda hepsini yazdım. Şaka şaka... Beni dinleyen, dinlese de anlayan kimse yok diye yazıyorum ben. Belki okuyan birileri satırlarımın içinde kendini bulur da yalnız değilmişim lan diye sevinir. Şimdilik böyle idare edelim. Güzel bir bilgisayarım olsun da uydurmaca, cıkss kelimelerle, cümlelerle süslenmiş hikayelerimden patlatırım. He unutmadan ne demiş Büyük Ev ; 

UMUTSUZLUĞA ALIŞMAYIN YATAĞA KÜS GİRMEYİN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder