27 Ocak 2013 Pazar

Kendi İçinizde Kaybettikleriniz

İçinizde ne unuttunuz bilmiyorum.ne kaybettiniz onu da bilmiyorum.Sevmeyi unutup ne zaman bu kadar bencil oldunuz onu da bilmiyorum.Sadece ben yazıyorum öyle boş boş belki de.Okumaya değer ama yazdıklarım en azından bir göz atın.Ne yazabilir ki bu kadar az hayat tecrübesi olan bir insan Birçok şeyi.Söyleyemediklerinizi hatta.İçinize atıp kendi içinizde kaybettiklerinizi bile.Sevmiyorsunuz kendinizi hadi itiraf edin.Masum görünmeye çalışsanız bile masum değilsiniz.Yazmak bir hobi değildir üzgünüm.Aklınıza geleni yazamazsınız.Kelimelerin beyninizde fütursuzca sıralanıp kişiliğinizi yansıtması gerekir.İtiraf edin yazmayı beceremiyorsunuz.Kendi içinize atıp en kolay bulduğunuz tek şey : Nefret.Onu da insanlar için harcıyorsunuz.Birgün adam yerine koyup sevdiğiniz adama\kadına ertesi gün küfürlerin en beteri bile az kalıyor.Yaşamayı beceremiyorsunuz.Ama ben bu yüzden buradayım işte.Korkarken içinize atıp içinizde birikenleri buraya kusturuyorum ben.İlki bu kadar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder