29 Ocak 2013 Salı

Aynı Morgdaki İki Yabancı

Aynı mezarlıktaki iki kefensiz,huysuz âşık...

   Hayatın bu kadar kolay olmasından dolayı mı yaşamaya üşendin ? Yoksa yaşamaya değen hiçbir şey mi göremedin ? Senin bahanen ne yabancı ? Aynı morgdayız işte.Aynı soğukluk,aynı ölüm kokusu,aynı tat,aynı biten aşklar..Senin de bir bahanen olmalıydı.Çünkü hayatı içine alamayacak kadar gençtin.Belki de yaşanmışlıklarını geride bırakıp sadece sevmeye yöneldin.Nerede hata yaptın ? Yaşamanın neresini beceremedin ? Aynı morgda iki yabancıyız işte şimdi.Çünkü şimdi ne sen beni tanıyabilecek haldesin ne de ben seni sevebilecek halde.Ne senin gücün var dirilmeye ne de benim.İkimizin de ayağına asılan etiket beyaz değil.Üzgünüm,morgdaki kimse birbirini tanıyamaz.Aynı soğuk havayı solumaktan bile acizken nasıl tanırız ki birbirimizi ? Hadi kolaysa çık karşıma dikil ! Hesabını sor bana beraber geçirdiğimiz her günün hatta morgdaki o tek renkli dolabıma tekme at.Yapamazsın senin de gücün kalmadı biliyorum.
   Gördüğün üzere biz seninle iki yabancıyız aynı morgda aynı havayı soğuk havayı solumaktan aciz.Ve bu sefer ki ölüm çok tanıdık.yarım kalmayan hayallerle beraber çok aşk gömdüm şu kalbe kefensiz.Fakat bu seferki çok tanıdık.Sorun ölüsüne tükürmek istediğim insanlarda değil.Onlar zaten mevcutlar.Sorun onların sayısının her geçen gün artmasında.Ölüne tükürmek isterken aynı morgdayız işte şans.Kefeni renkli olan bir ceset görürsen o da benim.Hani toz pembe hayallerimiz vardı da sen içine etmiştin,işte öyle toz pembe bir kefen görürsen o benimki.Gördüğüne inanma,inandığına da ihanet etme.Buradan kaç git.İstemiyorum seninle aynı morgda olmak.
   Artık ölüne de tükürmek istemiyorum.Özgürsün hadi kaç git buradan.Gidebildiğin en uzak yere git.Neden olmuyor ? Neden yaşayamıyorum senin varlığını hissetmeden ? Hadi git artık saat geç oldu.Git dedim,geri gelme.Ölü gömme töreni yapılmaz cennette üzgünüm.O yüzden aynı morgdaki iki yabancıdan ibaretiz.Git artık.Ne yanımdaki varlığını hissetmek istiyorum ne de bana bakamayacak olan gözlerini.
  Umrumda değil,gitme yanımda kal...Morgdaki iki yabancıdan ibaret olmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder