1 Şubat 2013 Cuma

3.28

  Yağmuru kaçırın ben mühim değilim.Yağmur kaçsın hemen saklansın .Dışarıda ölüm kokusu var.Söyleyin yağmura kaçsın ne olur.Ölecek yoksa o da.Ben mühim değilim beni cehennemin dibinde unutun gitsin.Ben hiç mühim olmadım.İnsanların söylediği yalanlar hiç mühim değildi.Hiç mühim olmadı benim lanet düşüncelerim.Yağmur kaç ! Olacak iş değil ruhum intihar etti.Neler oluyor yağmur ? Nereden çıktı bu karanlık ? Tabutum çok soğuk yağmur,üstümü örter misin ? Toprak beni boğmayı kes.Böceklere yem olmaya niyetim yok.Dur biraz bu rüzgâr da neyin nesi ? Uykum var gece.Aya söyle parlamasın,güneşe söyle doğmasın.Tabutum soğuk,üşüyorum,yalnızım.Üşüyorum gece karanlık ört üstüme.Yağmur en güzel ninnini söyle.Uzun bir uyku olacak bu sefer ki.Kahretsin yağmur da intihar etti.Beni de öldürün hadi.Ölüm acımasızdı aşık olmamı bekleyemedi.


  
  Boşuna attım çığlıklarımı gecelere boşuna yalvardım yağmura.Ve en kötüsü ağlarken yazmaktı.Çünkü hem yağmur yağardı hem gözyaşlarım buharlaşmazdı.Bu kadar basitken her şey yağmura aşık oldum.Karanlığa söyledim en güzel şarkılarımı.Aya okudum en güzel masallarımı ben"ay"ı hep ayakta uyuttum.
  Sessiz çığlıklar kumpanyasında bu gece yağmur yok.Hadi kap gel kalemini.Sen de yaz bir şeyler.İyi veya kötü kötü veya iyi.Tabutuna yazarlar bir iki sözünü..

2 yorum: