1 Şubat 2013 Cuma

Kumpanyada Bazı Şarkılar Çalarlar

Yaşamaktan yorulma

 Sana kendini iyi hissettiren şarkılar vardır.Seni iyi kılan,seni sen yapan. Hergün yaşamını kolay kılan şarklılar vardır.Bazen anlamına aşık olduğun,bazen anlamını bilmeden melodisine aşık olduğun.Öyle şarkılar vardır ki hayata tutunduğun dalı koparır. Haydi şimdi gel ve benimle söyle en güzel şarkını katıl sen de aramıza...Yaşamaktan emin değilim.Yürüyorum,uzun sayılamayacak kadar kısa,kısa sayılamayacak kadar uzun bir yolda.Cadde sessiz.Bir tane bile insan yok.Yağmur ya bana küstü ya da saklambaç oynuyor.Kalbim ya çok yorgun ya da atamayacak kadar tembel.Ancak yaşanmışlıkları yaşamamış bu kızın derdi ne ? öyle şarkılar çalar ki bazen kumpanyalarda seni neşelendirir.Öyle şarkılar çalar ki ruhunu ..... bırakır.Radyoda ölümcül derecede sensizlik şarkıları çalıyor.Kurtar beni.Yardım et bana.Haydi durma kendi gidişini kutla.Bende burada masum bir şarkıyla elveda diyeyim sana.Öyle şarkılar çalar ki orada burada hatırlamak istemediğin ne varsa hatırlatır sana."Feuer und Wasser kommt nicht zusammen\Kann man nicht binden sind nicht verwandt" dinlerken ağlatır acıtır. "I gotta feelin'\The tonight is gonna be a good night" neşelendirir,coşturur.Bazıları vardır ki ruhunuzu zehirler.Fakat bomboş bir sokakta yapayalnız yürürken ve hava bu kadar kararmışken dinlenmeyecek tek şarkı vardır : Acı veren.Hayat zordur.Yaşamak ise acıtıcı.Kendine bir kalem ve bir müzik çalar al.Her şey güzel olacak.Karamsallığa kapılma.Kapıldığın karanlığa aldırma.
  Haydi bugün katıl bana.Beraber söyleyelim aya en güzel şarkılarımızı.Ayakta uyusun bizi dinlerken.Ansızın ayaklanma çıkarın sonra bana."Ay" deyin ruhumuzu yıldızlara sattı.Bana aldırış etmeyin siz.Hatta umursamayın bile bu yazdıklarımı.Bu gece bir çılgınlık yap ve deli gibi gül.Kimse sana bir şey diyemez.Ağlarken bir şey demeyenler senin o hayat dolu gülüşüne karışamazlar.Ve bir şarkı aç fonda dans et güle güle.Kahkahalara boğul sonra..
  Sonra ağır dozda müzikten geber.Çok da umrumda ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder