2 Şubat 2013 Cumartesi

On Model Büyüğün Dediği Gibi : Bokperest

  Var olan şeyler için savaşıp duruyor yorgun ruhlarımız.Bir savaştır gidiyor bu bendeki.Olmayacak şeyleri oldurmak isteği.İmkansızları mucizelerle birleştirip oldurmak.Umursamayışlar..Aldırış etmeyin bana ağlayamıyorum.işte gözyaşlarım bunlar benim.Aldırış etmeyin bana.Benim ruhum çoktan intihar etti.Sevmeyin beni istemiyorum.Ha ha ! Belki de fazla "ergence" dir yazdıklarım.Neyse ne.Kime ne ki bütün bunlar ? Tüm yaşanmışlıklar yaşanmamışlardan ibaret.Tüm hayatımız Küçücük bir dünyada geçiyor.Bütün yaşadıklarımız sadece bizi ilgilendiriyor.Unutun gitsin anlamsız haykırışları.Herkes kendi için yaşıyor.Düşüncesiz insanlar nefret kusuyor her gün.Ne güzel söylemiş On Dört Numara ,Bokperest diye.Evet bu dünyada tek tip insan var bokperest.


   
   Bir değişimdir bendeki önünü alamadan uzayıp giden.Elimden bir şey gelmiyor yağmur üzgünüm.Zıt yaşıyoruz ruhlarımıza.Ruhlarımızla bedenimiz asla bir hareket etmiyor.Çünkü yaşanmışlıklar,hiç yaşanmamış olanlardan ibaret işte.Sonra sizi hiç ilgilendirmeyen şeyler canınızı yakmaya başlıyor.Sonra kafanızı karıştırıyor her şey.Olmayacak şeyler için ağlamaya başlıyorsunuz.Olmuş şeyler için içinizdeki pişmanlık henüz sizi terk etmemişken her şey üst üste geliyor nedenini bilmediğiniz şeylere bile üzülüyorsunuz elinizden bir şey gelmiyor:çünkü siz etkisiz elemansınız.Kimsiniz ki siz ? Ne ifade ediyorsunuz ki onun için ? Ne bileyim alınmamanız gereken ne varsa dokunuyor işte.Sizi ilgilendirmeyen ne varsa ilgilendirir oluyor.Basit değil ne yazık ki kalbe söz geçirmek.Asla sizi dinlemez çünkü.Beyninizle asla doğru orantılı çalışamaz kalbiniz.Bu yüzden yorgun birer savaşçı haline geliyoruz zamanla.Olmayınca olmuyor üzgünüm.Ve eğer şu hayatta sıçtığımız bokun bile nedeni varsa kimsenin bencil olmaya hakkı yok.Ve eğer şu hayatta bokperestizm yaygınsa hepimizin ölmek için yaşadığı bir kez daha tescillenir.Eğer insanlar kendilerine değer vermiyorlarsa toplu katliam yaratıp hepimiz ölelim niye yaşıyoruz ki ? Neden varız o halde ? Bunu büyük bir sabırla okuduysan bu cümleme ver dikkatini : HAYAT YAŞAMAK İÇİN ÇOK KISA !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder