5 Şubat 2013 Salı

Post Modern Ergenlerle Uğraşma Sanatı

Daha çok şey göremiyorsunuz çünkü daha çoğunda gözünüz yok
    Yaşamaktan hanginiz sıkılmadınız ki ? Ha ha ! Terk etmesine izin verin sizin kimliğinizi bozan duyguları.Haydi hepsini toplayıp yakalım bu gece.Var mısınız ? Tabii ki yoksunuz.Siz nasıl vaz geçersiniz ki "One Direction,Selena Gomez,Justin Bieber,Demi Lovata..."dan.Farklı fark olmak yaratır.Buraya yazdıklarıma ne derseniz deyin.Ben böyleyim ben buyum.Yazdıklarım ergenliğimin değil kişiliğimin bir parçası.Haydi birleşip öldürelim beni.Hanginiz dur der ki ? Yapmayın ama."Post Modern Ergenler" hayatın acı gerçekleri var sıralatmayın bana tek tek hepsini.Örneklendireyim ufak ufak "13 Şubatta size mesaj gelmeyecek,sevgiliniz sizi terk edecek,One Direction üyeleri sizi iplemiyor bile hepsi para tuzağı,hayat yaşamaya değmiyor değil siz yaşamayı beceremiyorsunuz,intihar ederseniz ölmezsiniz sizde o şans yok ölmek isteyen insan bunu kendi yapmaz..." dedim ya sıralatmayın bana hepsini uzar da uzar.Ama siz de uzatmayın her şeyi.Sıkıyorsunuz üzgünüm.Hayatın acı gerçekleri hayatın içinde.Bunları farkına varınca daha çok üzüleceksiniz.O yüzden şimdiden açın gözünüzü.


     Diğer Ergenler ve Ben   

  Sizin tercihleriniz farklı.Siz sevgilinizle (asla kalıcı olmayacak heveslerinizle) gezmeyi yeğlerken ben üç en değerli arkadaşımla takılmayı yeğliyorum.Siz ergen ergen yazarken ben içimden geçenleri yazıyorum.Siz önünüze geleni severken (arkadaş olarak) ben belirli başlı arkadaşlarımı seviyorum ve sadece onlara güveniyorum dolayısıyla canım kolay kolay yanmıyor.Siz önünüze gelene "kardeşim" sıfatını yapıştırırken ben bir tek Tarık'a diyorum.Bunları sıralamak zaman alabilir.Benim tek farkım ne mi ? Sizin yaptığınız şeylerin aynılarını yapıyorum hiçbir farkım yok.Fakat dozunu kaçırmıyorum tadında bırakıyorum.Böylece ne sizin gibi aşırı ergen duruyorum ne de üzülüyorum.(Son bölüm yalandı krizlerim pistir bilen bilir.) Siz ve ben arasındaki ince çizgiyi oluşturan benim.Kendimi sizden farklı kılan ise sizlersiniz.Çünkü siz,hepiniz aynısınız.


    Aslında Ben de Aynıyım

Aslında aynıyız işte.Fakat kendinize dönüp bakın aynada bir daha.Benden daha güzel olabilirsiniz,benden daha zeki,daha zayıf,daha uzun,daha kısa,daha şişman,daha duygusal,daha aptal...Amma velakin bunların ayarlamasını kendi içinizde verdiğiniz savaştan dolayı yapamıyorsunuz.


    Daha Önemli Şeyler Var

Üzgünüm bu hayatta birçok önemli şey var.Birincisi yaşamak.Bunu bile beceremiyorsunuz.Ve hayatta daha önemli şey var.İnsanlar sevdiklerini kaybediyor.İnsanlar belki aç,belki evsiz,fakir.Bunları düşünemeden aptal bir konser biletine 500 TL verebilecek kadar bencilsiniz (Para tuzağının içine ailenizi de sürükleyip onları da üzecek kadar bencilsiniz.Paranıza yazık,günah ya.).Asla diğer insanları düşünmüyorsunuz.Hepinizin canı cehenneme !

   
Başlatmayın Lan Ergenliğinize
Ergenseniz uslu çocuk olun.Cici cici takılın.Elinizde sigarayla kafayı çekince bir bok olunmuyor bu hayatta.Ergenseniz ergenliğinizi bilin ama abartmayın lütfen bazı şeyleri.Gelip geçici şeyler için hayatınızı ziyan etmenize değmez.Ya da ne bileyim gelip geçici hevesler için bu kadar kendinizi üzdüğünüze değmez.Ya da ne bileyim hep derler ya hani "İleride gülüp geçeceğiniz şeyler bunlar" diye.İşte aynen öyle şeyler yaşadıklarımız.

    
    Gittikçe Çoğalıyorsunuz ! 
Hayır her şeyi geçtim sayınız her gün artıyor.Ummadığım insanlar bile ummadığım davranışlarda bulunuyor.Yapmayın ama yeter.Sayınızı sabitleyin kalsın öyle.Herkesin okuduğu bir kitabı okumakla farklı olmazsınız.Benzeri şekilde herkesin dinlediği müziği dinleyerek de.Bir sayı belirleyin kendinize kalın öyle yeter.Post modern ergenciklerim hepinizi öptüm çok.  

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder