1 Şubat 2013 Cuma

Sessizliğin İçinde Unutulmuş Yalnızlık

Ve nihayet değer verdikleriniz  : 
  • Aşk 
  • Nefret 
  • Yalnızlık                                                                                                                                          
Ve kendi içinizde kaybettikleriniz :
  • Aşk 
  • Nefret
  • Yalnızlık

Çünkü sessizlik sevaptı yıpranmış yıllarda..

  Biliyorum ne hissettiğinizi ne hissedebileceğinizi.Hatta düşüncelerinizi okuyorum siz farkında olmadan.İçinizi biliyorum,ciğerinizi.İçinizden neler geçtiğini,kime karşı ne hissettiğinizi de biliyorum.Nasıl derler bir çeşit insan sarrafıyım.Komik hiçbir bok yok şu hayatta herkesin her şeyin canı cehenneme.Ama gülümsemek hayata hayat katan tek şey.Bunu değerlendirmeyi bildiğimden beri yalnız değilim ben.Çok yalnız kaldım yalnız kalmamam gereken zamanlarda hem de.Şimdilerde çıkarıyorum işte acısını.Ağlayınca insanlar güçsüz olduğunuzu sanıyor.Böyle olunca eziliyorsunuz.Kendinizi buna inandırmaya başlıyorsunuz.Ve susmaya başlıyorsunuz.Kabullenmeye en çok.Sonra zamanla ufak ufak kendinize geliyorsunuz.Zamanla gözünüz açılıyor.Farkına varıyorsunuz her şeyin.İçinizde insanlara karşı beslediğiniz o nefreti insanlara belli etmemek için gülümsemenin tadını tatmış oluyorsunuz.Kolay olanın bu olduğuna karar veriyorsunuz ve devam ediyorsunuz.Çünkü gülmek güzel ve insanlar mutlu olduğunuzu zannediyor.Sessizliğiniz de sona eriyor yalnızlığınız da.Çünkü insanlar somurtan insanları sevmez.Neşeli,güler yüzlü insanları severler.Bana tam da böyle oldu.Ve iyi ki de bu kadar da erken yaşadım tüm bunları.Çünkü daha geç yaşasaydım kişiliğim bu olmazdı.Olamazdı.Fakat insanlar "Benay"ı şimdiki haliyle tanıyıp,seviyorlar.Önceki haliyle değil.Ve kimse sizin içinizdeki küçük şeytanı tanıdığında sizi sevmez.Benim formülüm bu kişiliğimin formülü.  Benim kendi içimde kaybettiğim şey nefret oldu.Her şeye karşı duyduğum nefreti sevgiyle kapattım ve kişiliğimi oluşturdum.Aldığım terbiye ile yoğruldum.Evet belki henüz tam oturmuş bir müzik zevkim olmayabilir,giyim konusunda oturmuş bir tarzım olmayabilir ve daha birçok oturmamış özelliğim daha.Fakat benim kişiliğim oturdu.Beni sizden farklı kılan bu.Hepinizi ayn kılan da bu.  Hepiniz aynısınız pis uzaylılar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder