12 Haziran 2013 Çarşamba

Sahibeden Mesajınız Var !

Çoğu zaman kendime şu soruyu soruyu soruyorum : " Neydi beni bu kadar dolduran ? Neden bu kadar çok şey yazdım bu zamana kadar ? " Neredeyse her yazı yazdığımda bu sorunun cevabını düşünüyorum. Bir türlü bu sorunun cevabını bulamasam da çoğu zaman rahatlamak için yazdığımı farkındayım. Yazdıklarım sadece bu sade Blog'takilerden ibaret değil. Bu Blog'u bir hevesle açtım. Ve hevesimi kaybetmedim. Sadece bu Blog yok, onlarca defter ve oradan buradan koparılmış kağıtlara yazılmış hikayem, şiirim, denemem vs. türlerde yazılarım var. Her yazdığım yazının altında mutlaka mutlaka bir anım vardır. Ve satır aralarıma dikkatlice bakarsınız bu anılarımı görebilirsiniz. Geçmişe dönüp bir yazımı okuduğumda o anı mutlaka aklıma gelir. Onu nasıl, ne zaman, neye hitaben yazdığımı hatırlıyorum. Günlük tutmak gibi aslında yazmak. Daha on beş yaşında olmamın verdiği amatörlüğü beş yıldır törpülemekteyim. Yazmak beni ciddi anlamda rahatlatıyor ve bana bir terapi gibi geliyor. Ancak küçük bir sorun vardı. Yazdıklarımı kimseyle paylaşmak istemiyordum. Bu yüzden de bu Blog'u çok isteksiz açmıştım. Yazdıklarımı birileriyle paylaşmak hoşuma gitmiyordu çünkü. Şimdi ise insanlar daha çok okusunlar, eleştirsinleri yorum yapsınlar istiyorum. Bu Blog birazcık onu tatmin ediyor. Bugün 1148 sayfa görüntülenmesine ulaştı ki ben bunu yazdıktan sonra da bu sayı artacak biliyorum. Bu beni mutlu ediyor. Ve yazmadığımda çok farklı bir hal alabiliyorum. Ve ne yazdığım cidden önemli değil. Bazen saçmalaya da bilirim. Yazmadığımda, ya çok öfkeli ya da çok duygusal bir hale geliyorum. Zaten duygusal olan yapıma yazmamak çok kötü geliyor. Harflerim, kelimelerim, cümlelerim benim gözyaşlarım aslında. Yazdıklarım kadar olumsuz bir insan değilim. Tanıdığım çoğu insanın beni sevdiğini duymak güzel bir şey :) Belki de yazmasam ya da yazmaya hiç başlamasaydım olduğumdan çok farklı biri olurdum bilemiyorum. Mutsuzluğu tatmadan mutlu olduğumuzu anlayamayız. Ağlamadan, gülmenin tadına bu kadar varamayız. Ben bu Blog'um sahibesiyim :) Umarım keyifli vakit geçiriyorsunuzdur. Çok çok öptüm. Dikkat edin kendinize. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder