13 Kasım 2013 Çarşamba

Feuer und Wasser

kommt nicht zusammen.

Güzel bir Rammstein şarkısıdır şiddetle tavsiye ederim. Neyse konumuza gelelim. Ne yapıyorsun? Ne var ne yok? Hala devam mı aşkitonla mutlu mutlu seni seviyorumlu öpüyorumlu mesajlara? Ya da hala devam mı yalnız yalnız arkadaşlarınla mutlu olma çabalarına? Hemen bir seçenek daha sunayım; hala devam mı her gece başını yastığa koyduğunda onu düşünmeye? Kendine gel artık! Yaşadığın hayat, sahip olmak istediğinden çok farklı biliyorum.  Bunu sen de biliyorsun. Sadece bunu sana kimse söylemedi. ben söylüyorum. Muhteşem bir hayatın olmayabilir. Derslerin kötüdür, muhteşem bir sevgilin vardır. Derslerin iyi gider, sevgilinden ayrılırsın, tökezlersin. Bak, ben bu satırları babamın hayrına yazmıyorum. Senin için yazıyorum. Ben bu satırları yazarken; insanlar ölüyor, bebekler doğuyor,insanlar sevgilisini terk ediyor kimisi sevgilisiyle sevişiyor kimi ise uzaktan dokunmaya bile kıyamadan seviyor birini. Ve aynı şeyler sen bu satıları okurken de olacak. Ha ha millet neler yapıyor sen hala bu satırları okuyorsun. Manyak. Ne yazayım senin için. Böyle laylaylom bir şey düşündüm. Ama yine de biri ölsün dersen eyvallah. "Ne kaldı bak ellerimde? Biliyorum, gülüyorsun." Hayko Cepkin de dinlemiyorsundur sen şimdi Allah bilir. küçük İskender de okumuyorsun değil mi? O zaman kapatırsın sayfayı. Açıkçası biliyor musun sen hiç de umurumda değilsin. Senin için yazıyor olmam seni umursadığım anlamına gelmez. Belki de gelir. Ha ha! Biraz daha zorlasam kafanı karıştırmayı başarabileceğim sanırım. Her şeyin ters gittiği bir zamandasın. Çünkü ben öyleyim. Sen benim umurumda değilsin de ben benim umurumdayım. Ben kendimi umursuyorum. EVET! İlk defa yapıyorum hayatımda bunu ve bunu yapmak çok güzel. Biliyorum, acı çektin veya çekiyorsun veya çektin bitti gitti numarası yapıyorsun. Sıkma canını olur mu? Her şey geçecek. Söz veriyorum sana. Ben çok mu yazıyorum? Evet ben çok yazıyorum. Çok mu sorunluyum? Yoo... Şu hayatta yazmaktan daha iyi ne var ki? Sen yazamıyorsan diye senin için de yazıyorum. Ben içindeki şeytan için de yazıyorum. Nasıl gidiyor hayat? Aaa pardon bu konuyu konuşmuştuk değil mi? Bok özür dilerim. Ay pardon çok özür dilerim. Harfler birbirine yakın değil boşuna klavyeden kontrol etmeye kalkma. Güzel bir hayal kurdurmamı ister misin sana? Hadi kapat gözlerini? Ay kapatırsan nasıl okuyacaksın peki? Hay aksi ya. Neyse hayal kurmak saçma. Olabilecek hayalleri kur zaten. Sahip olduğun bir şey üzerinden hayal kur. Şu şöyle olursa bu böyle olur diye kurulan hayaller boktandır bitanem. Kimse söylemedi mi sana? Şimdi git ruhunu bıçakla. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder