11 Eylül 2015 Cuma

07.40

Umudum varsa onun sayesinde var. Bir tanecik arkadaşım, bunu ilk senin okuyacağını biliyorum. Senin için yazıyorum. Bana hayatta imkansız diye bir şey olmadığını öğreten kişi sensin.


Bir yıl önce kanser olduğunu öğrendim. Bir yıl boyunca sana söylediğim tek şey "Yeneceksin kızım sen kanseri." oldu. Ben bir yıl boyunca buna inandım. Ben hayatımı öyle ya da böyle sürdürürken sen bu illet hastalıkla uğraşıp durdun. Sen o kadar güçlü bir kızsın ki hayatın devam ederken bir yandan da kanserle olan mücadelene devam ettin. Birbirimizle çok şey paylaştık. Belki çok sık görüşemiyoruz. Ama sen, benim yazdığım her şeyi okuyorsun. Beni bu yüzden çok iyi tanıyorsun. "Biriciğin kim senin bakayım?" diye mesaj attın hemen bana. Sen çok özel bir arkadaşımsın. Ve ben bundan yaklaşık bir ay önce "Bitti, yendim kanseri. " dediğinde mutluluktan ağladım. Ben umudumu hiç yitirmedim senin adına. Ve senin de yitirmemen için elimden geleni yapmaya çalıştım.

Şimdi durup düşündüğümde bir yılda ne kadar çok şey atlattığımızı görüyorum. Ve kendime diyorum ki "Bu kız kanseri atlattı. Dert ettiğin şeylere bir bak." O kadar saçma geliyor ki bana sonra her şey. Sen benim için endişelendiğinde "Bak aklım sende kalıyor ama" dediğinde benim aklım hep sende kalıyordu. Zor bir yılı beraber atlattık canımın içi. Şimdi dönüp baktığımda anlıyorum ki bu bir yılda biz aslında hep birlikteydik. Çünkü biz seninle sadece kanser hakkında konuşmadık. Bizi üzen insanlardan konuştuk, bizi kıran, bizi ağlatan insanlardan. Bütün bunlardan konuşurken devam ettin onurlu mücadelene. Ben senin iyileşeceğini hep biliyordum. Buraya yazdığım her kelimede aklımdan geçtiğin zaman diyordum ki "Sema sonraki yazımı da okuyacak. Acaba beğenecek mi?" Bir ke z olsun aklımdan "Acaba Sema bunu okuyabilecek mi?" diye geçirmedim. Çünkü ben bir an olsun umudumu kaybetmedim. Bu sabah, 07.40' ta  -kızacaksın biliyorum ama-  sigara içerken aklıma düştün. Seni düşündüm. Sonra da bu satırları yazmaya karar verdim. Sen çok güçlü bir kızsın Sema. Hayatın boyunca da karşılaşacağın her şeyde de güçlü olacaksın. Ben, senin kadar güçlü olamasam da bütün yüreğimle inandım sana. Çünkü ben kendime olan inancımı kaybettiğimde bile sana inancım tamdı. Bak, önümüz sonbahar. Ama bizi güneşli günler bekliyor!

Daha uzun yazamadığım için bağışla beni umut kraliçesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder